La banda sonora de la meua vida. Entrada 1- Les meues bases musicals

Hui he pensat en reprendre el bloc amb un seguit de entrades de música,de la banda sonora de la meua vida, el que escoltes influenciat pels germans, amics, família i música que vas descobrint poc a poc pel teu conter,i totes elles van entrant-te, i agafant-te i ja no et deixa mai mes.
La primera entrada esta dedicada als meus germans, Joan lluís i David, les persones que mes m'han influenciat en tots els sentits, musica, libres, pelis, etc... jo després he agafat per mi el que mes m'agradava clar...
Recorde els primers cassetes gravats fent les meues mescles, grups com The Cure, Depeche mode, U2, Lluís Llah, Sau, Sopa de cabra, Mecano, Celtas cortos, Kortatu, Queen, Dire straits, LeonardCohen, Bob marley, Madness, The Smiths , Vangelis, siouxsie and the banshees,etc....
Serien moltes les cançons que publicaria, tantes com grups he recordat, (i segur em deixe molts) pero he de triar dos i els elegits son Lluís Llach amb la cançó “Si arribem” de banda de Joan Lluís i Celtas cortos amb “La senda del tiempo” per David. Ja dic que em podria posar mil mes però havia de triar.

Son molts records, moltes cançons, moltes èpoques, des de finals dels 80 fins ara, però estes son les meues bases musicals, si en teniu altres hem dieu i aniré incorporant musica a la banda sonora de la meua vida.

Comentaris

  1. Dels que dius, Queen hem va deixar flipat. Ha de ser una putada morirse sense haber escoltat al bo de Fredy. Who wants to live forever es una de les millors cançons que he sentit mai...

    ResponElimina
  2. Gràcies, germà, per la dedicatòria! Una responsabilitat molt gran haver estat influència per tu! Espere no haver-te decebut molt...
    Quant la música, Llach és la millor elecció que hagueres pogut fer: la BSO de la meua vida té a Llach en aquells moments més intensos i estimats. Però m'agradaria donar-te'n tres més perquè van ser cabdals a la meua joventut i sempre les duc amb mi:
    "Close to me", The Cure; "Bigmouth strikes again", The Smiths; i "Just can't get enough", Depeche Mode.
    Un bes ben gran!

    ResponElimina
  3. Joan lluís:
    Gracies pel comentari!! Tenia clar quina era la cançó triada però creu-me que tinc eixes tres cançons entre les que anava a escollir, a mes dels mil grups que m'he deixat, dels dos, Lenny kravitz, fito, el ultimo de la fila,muchachito,moltíssims!!
    Pak:
    Gracies pel comentari!! Dons si tio, Queen, com les grans bandes, no passen de moda i eixa cançó que dius la vaig escoltar com a tema principal de la peli, “Highlander “ una passada!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Concert Fito & Fitipaldis en València, 27/11/2010 Velòdrom Lluís Puig.

La banda sonora de la meua vida. Entrada 2 – L'actualitat